czwartek, 8 lutego 2024

Stefan Friedmann

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od Stefana Friedmanna który obecnie gra Józefa Modrego w serialu ,, M jak miłość ". Pan Stefan zagrał jeszcze w filmie ,, Poranek kojota " reżysera , oraz zagrał detektywa Bednarskiego w serialu ,, Na kłopoty Bednarski ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam dwa zdjęcia Pana Stefana do podpisania. Na autograf od Pana Stefana czekałam ponad 5 miesięcy. Prośbę o autograf do Pana Stefana wysłałam pod ten adres : 

 

 

 




MTL MAXFILM Sp. z o.o. ( serial ,, M jak miłość ") ul. Jarosława Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa( dla S.Friedmanna) 

lub : 

Produkcja serialu ,, M jak miłość "

ul. Bysławska 88

04-993 Warszawa ( dla S.Friedmanna )


Ten drugi adres Bysławska 88 jest teraz aktualny ale na stary adres można też wysyłać wiem to z produkcji serialu ,, M jak miłość " do której wysłałam zapytanie na instagramie czy Dąbrowskiego to aktualny adres. Ale aktorka Dorota Chotecka która w tym serialu napisała mi że Bysławska 88 to jest  aktualny adres produkcji serialu ,, M jak miłość ".


2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/02/1273-katarzyna-herman.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniały wpis z tyłu zdjęcia! Miła pamiątka.

    OdpowiedzUsuń