piątek, 16 lutego 2024

Paweł Iwanicki

 

Dziś jest dzień listonosza i u mnie listonosz się postarał bo mi przyniósł autograf od Pawła Iwanickiego znanego wam z roli Czarka w serialu ,, Plebania  " , czy z roli właściciela pralni w której pracowała Bożena w serialu ,, Barwy szczęścia ". Niedawno Pan Paweł pojawił się w serialu ,, Korona Królów Jagiellonowie ", a obecnie można Pana Pawła oglądać w serialu ,, Zaginieni 48h". Pan Paweł jest bardzo podobny do piosenkarza i aktora Michała Bajora. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pana Pawła do podpisu . Na autograf od Pana Pawła czekałam ponad miesiąc. Prośbę o autograf do Pana Pawła wysłałam pod ten adres : 



Constantin - ,, 48 Godzin Zaginieni "

ul. Biedronki 55

02-959 Warszawa ( dla P.Iwanickiego)

 



1 komentarz:

  1. Wielki Mistrz w serialu "Korona królów. Jagiellonowie". Nie ma posłuchu u swoich braci.

    OdpowiedzUsuń