poniedziałek, 5 lutego 2024

Katarzyna Taracińska - Badura

 

Poza autografem od Pani Joanny Brodzik dziś przyszedł do mnie kolejny autograf który jest on od Katarzyny Taracińskiej - Badury którą można oglądać w serialu ,, Rodzinny interes " w tv puls , oraz Panią Katarzynę można obecnie oglądać w serialu ,, Klan " gdzie gra rolę Skoczkowej sąsiadki Lubiczów. Pani Katarzyna po raz drugi gra w serialu ,, Klan " w którym wcześniej występowała w początkowych odcinkach jako Wiesia której zmarł synek Eryk , później Wiesia miała romans z Darkiem Kurzawskim i jej  bohaterka została uśmiercona. Więc Pani Katarzyna po raz drugi gra w serialu ,, Klan ". Panią Katarzynę poprosiłam o autograf na instagramie ,ale do Pani Katarzyny możecie wysłać prośbę o autograf do Teatru Kamienica w którym występuje. W sumie ja miałam w planie wysłać prośbę o autograf do Pani Katarzyny do teatru Kamienica ale ja kilka miesięcy temu poprosiłam Panią Katarzynę na instagramie by przesłała mi swoje zdjęcie z autografem i dopiero dziś otrzymałam od niej zdjęcie z autografem. 

 

 


 

 

Teatr Kamienica
al. Solidarności 93
00-144 Warszawa ( dla K.Taracińskiej - Badury)



1 komentarz:

  1. Serdecznie gratuluję kolejnego świetnego dodatku do kolekcji.

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post z autografem.🔥

    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2024/02/101-junshiro-kobayashi.html

    P.S. co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do polecanych?

    OdpowiedzUsuń