poniedziałek, 5 lutego 2024

Joanna Brodzik

 

 

 Dziś przyszedł do mnie autograf od aktorki Joanny Brodzik której popularność przyniosła jej rola Kasi w serialu ,, Kasia i Tomek ", czy rola Magdy w serialu ,, Magda M." , czy Małgosi sadzę o domu nad rozlewiskiem. Pani Joanna zagrała w takich produkcjach jak : ,, Graczykowie " jako Malina córka Graczyków, ,, Klan " jako Renata pielęgniarka co miała romans z Andrzejem Marczyńskim ( początkowe odcinki), czy ,, Jasne błękitne okna ". Autograf od Pani Joanny który mam na zdjęciach zostały dla mnie załatwione przez bibliotekę z poprzedniego miejsca zamieszkania w którym miałam wernisaż swoich autografów. Zdjęcia które mam z Panią Joanną są z moich dwóch spotkań z nią : z mojej pierwszej pracy i ze spotkania autorskiego z Panią Joanną . 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz