poniedziałek, 26 lutego 2024

Danuta Kowalska po raz drugi

 

Dziś po raz drugi przyszedł do mnie autograf na zdjęciach od aktorki Danuty Kowalskiej która obecnie gra Elizę mamę Sebastiana w serialu ,, Barwy szczęścia ". Pani Danuta grała jeszcze w takich produkcjach jak : ,, Alternatywy 4 " jako Jola ,, narzeczona " kochanka towarzysza Jana Winnickiego, oraz zagrała też w filmie ,, Och Karol " wersja z 1985 roku w reżyserii Romana Załuskiego. Dostałam po raz drugi podpisane zdjęcia ponieważ dzisiejsze podpisane zdjęcia były z września które wysłałam. Pani Danuta napisała mi też bardzo miły list. Prośbę o autograf wysłałam pod ten adres : 

 









 

Artrama Sp. z o. o. serial ,, Barwy szczęścia "

ul. J.Dąbrowskiego 370
02-561 Warszawa( dla D.Kowalskiej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz