poniedziałek, 26 lutego 2024

Marzenna Manteska + Andrzej Niemirski

 

Poza autografem od Danuty Kowalskiej dziś przyszedł do mnie autograf od Marzenny Manteskiej znanej wam z roli Igi matki Jagody w serialu ,, Klan ". Pani Marzenna zagrała jeszcze w telenoweli ,, W labiryncie " Ninę kuzynkę znajomą Ostoi - Ostaszewskiego co zajmowała się mamą Marka Siedleckiego po wypadku. Pani Marzenna napisała mi piękny liścik z tyłu zdjęcia, podpisała mi dwa zdjęcia i na zdjęciu podpisał mi się Pan Andrzej Niemirski który gra w serialu ,, Klan " Zygmunta męża Igi, oraz Pan Andrzej grał inspektora Kota w serialu ,, 13 posterunek". Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia do podpisu. Na autograf czekałam około miesiąca.Wysłałam pod ten adres : 









Triplan serial ,, Klan " ul. Wołodyjowskiego 64 02-764 Warszawa ( dla M.Manteskiej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz