piątek, 23 lutego 2024

Danuta Kowalska

Wczoraj przyszedł do mnie autograf od Danuty Kowalskiej znanej wam z roli Elizy Kowalskiej mamy Sebastiana w serialu ,, Barwy szczęścia " co za przypadek że jej bohaterka w serialu też mam na nazwisko  w serialu . Pani Danuta znana wam jest z takich produkcji jak : ,, Alternatywy 4 " jako Jola kochanka ,, narzeczona " towarzysza Jana Winnickiego, czy z roli Marii Górskiej żony Karola w filmie ,, Och Karol " z 1985 roku w reżyserii Romana Załuskiego. Do Pani Danuty dołączyłam siedem zdjęć, a ona w kopercie zwrotnej wysłała mi jedno wybrane zdjęcie z tych siedmiu zdjęć które jej wysłałam. Pani Danuta wysłała mi też liścik na bileciku. Przez ponad 10 lat starałam się o autograf od Pani Danuty wcześniej wysyłałam do niej do agencji Gudejko ale nic jej nie przekazywali, a do produkcji serialu ,, Barwy szczęścia " jak wysyłałam dwukrotnie prośbę o autograf do od Pani Danuty dostałam z produkcji serialu ,,Barwy szczęścia " autograf za drugim razem. Prośbę o autograf do Pani Danuty wysłałam pod ten adres : 




 

 

 

Artrama Sp. z o. o. serial ,, Barwy szczęścia "

ul. J.Dąbrowskiego 370
02-561 Warszawa( dla D.Kowalskiej)

 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że Twoje wieloletnie starania wreszcie zakończyły się sukcesem. Szkoda, że aktorka zdecydowała się odesłać tylko jedno zdjęcie z autografem, ale lepsze to niż nic.

    OdpowiedzUsuń