piątek, 20 stycznia 2023

Leszek Zduń i Joanna Kwiatkowska - Zduń

 

 

Dziś przyszły do mnie dwa autografy od aktorów : Pana Leszka Zdunia znany wam z roli Kuby Potulickiego męża Majki Kwiatkowskiej w serialu ,, Rodzina zastępcza " ,  czy z roli Konrada internetowego przyjaciela Julki Nowak-Burskiej w serialu ,, Na dobre i na złe ". Natomiast Pani Joanna Kwiatkowska - Zduń znana jest z roli siostry Tekli w serialu ,, Plebania ".Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pana Leszka Zdunia do podpisu a Pani Joanna dołączyła swoje zdjęcie bo ja nie mogłam w internecie na google grafika znaleźć jej zdjęcia. Na ich autograf czekałam około dwóch tygodni. Na autograf od Pani Joanny i Pana Leszka Zduniów (to jest małżeństwo) wysłałam pod ten adres : 





Teatr Narodowy

plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa ( dla J.Kwiatkowskiej- Zduń)



1 komentarz: