środa, 4 stycznia 2023

Ina Sobała

 

Dziś w drugi dzień nowego roku 2023 przyszedł do mnie długo wyczekiwany autograf który jest on od aktorki Pani Iny Sobali która jest córką aktorki Pani Małgorzaty Pieńkowskiej. Pani Ina występowała w serialu ,, M jak miłość ", ,, Komisarz Mama ", w filmie ,, To musi być miłość " oraz w serialu ,, Stulecie winnych ". Na autograf Pani Iny czekałam ponad 2,5 roku pamiętam że wysyłałam do niej list w wakacje 2020 gdy teatry i agencje aktorskie były czynne. Poza kopertą zwrotną dołączyłam dwa zdjęcia Pani Iny. Pani Ina podpisała mi zdjęcia i napisała mi bardzo miły list. Wysłałam pod ten adres : 





GRAMY ! AGENCY & MANAGEMENT S.C

ul. Puławska 61 lok.506 

02-595 Warszawa ( dla I.Sobali)


2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/01/1224-gosia-andrzejewicz.html

    OdpowiedzUsuń