niedziela, 29 stycznia 2023

Ewelina Flinta

 

Wczoraj była WOŚP i podczas WOŚP był koncert Pani Eweliny Flinty. Po koncercie Pani Eweliny Flinty Pani Ewelina podpisała mi autografy na zdjęciach i mam z nią wspólne zdjęcie ( po raz mam zdjęcie z Panią Eweliną ). Pani Ewelina nie śpiewała swoich słynnych piosenek jak : ,, Żałuje ", ,, Goniąc za cieniem " , ,, Przeznaczenie " , ,, Czy nastanie znów świt "- z filmu animowanego ,, Rogate Ranczo ". Pani Ewelina śpiewała swoje nowe piosenki ,, zakochana ", ,, Ballada o pięknej Kasi "  nowe piosenki Pani Eweliny można posłuchać na you tubie. Po koncercie Pani Eweliny jak do niej podeszłam Pani Ewelina mnie rozpoznała powiedziała ,, o Daria " i jej odpowiedziałam że jest pierwszą osobą która rozpoznała mnie z instagrama bo w zeszłym tygodniu napisałam do Pani Eweliny czy podpiszę mi autograf na zdjęciu które z nią mam i czy będę miała z nią zdjęcie i Pani Ewelina mi odpisała że mnie zaprasza i że mi podpiszę. Pierwsze zdjęcie z Panią Eweliną mam po jej koncercie X lat temu ( nie wiem ile lat temu ) w Świętoszowie. Koncert był udany polecam wam się wybrać na koncert Pani Eweliny Flinty.








1 komentarz: