wtorek, 3 stycznia 2023

Ewa Gorzelak

 

Dziś w pierwszy  wtorek nowego roku 2023 przyszedł do mnie autograf od polskiej aktorki Pani Ewy Gorzelak której popularność przyniosła jej rola : Gabrysi z serialu ,, Na wspólnej " - wielka szkoda że Pani Ewa nie występuje już w tym serialu, oraz  Doroty Stadnickiej w serialu ,, M jak miłość "- również wielka szkoda że Pani Ewa nie występuje w tym serialu. Pani Ewa wystąpiła w takich produkcjach jak : ,, Zakochani " jako Niuńka koleżanka Zosi, ,, Ostatnia misja " jako Monika, ,, Tatuśkowie " , czy ,, Słodkie życie ". Wielokrotnie wysyłałam listy do Pani Ewy z prośbą o autograf ale nic nie otrzymywałam więc w zeszłym roku napisałam do Pani Ewy na Facebooku prośbę o autograf i w poniedziałek w drugi dzień świąt dostałam od Pani Ewy wiadomość na Facebooku że wysłała mi autograf na zdjęciach oraz w wiadomości na messengerze Pani Ewa podziękowała mi za życzenia imieninowe bo w wigilię Pani Ewa Gorzelak miała imieniny. Poza autografami na zdjęciu dostałam też kartkę świąteczno -  noworoczną od Pani Ewy, oraz zdjęcie z serialu ,,Na wspólnej " w którym występowała Pani Ewa . Jestem przeszczęśliwa że posiadam autograf od Pani Ewy Gorzelak. Mozecie też próbować wysłać list z prośbą o autograf do Pani Ewy Gorzelak pod ten adres :

 







 

JUNIKA TALENTS, Agencja Artystyczna

Aleje Ujazdowskie 37 lok.35

00-540 Warszawa ( dla E.Gorzelak)


2 komentarze: