środa, 25 stycznia 2023

Adam Szczyszczaj

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktora Pana Adama Szczyszczaja znanego wam z roli Macieja Wilka (deweloper były partner Natalii Zwoleńskiej ) w serialu ,, Barwy szczęścia ". Do Pana Adama dołączyłam zdjęcie do podpisu i kopertę zwrotną ze znaczkiem. Na autograf od Pana Adama czekałam prawie 2 tygodnie. Wysłałam pod ten adres : 





Teatr Narodowy

pl.Teatralny 3 

00-077 Warszawa ( dla A.Szczyszczaja )

P.S Pan Adam zabawnie napisał mi że mogłam wybrać jego zdjęcie z uśmiechniętą miną no niestety nie mogłam tego zrobić bo na stronie google grafika nie było zbyt wiele zdjęć Pana Adama i musiałam wybrać te zdjęcie z nie uśmiechniętą miną ( z reguły wywołuje zdjęcia do podpisu artystom gdzie się uśmiechają ale jak nie ma za dużo zdjęć na google grafika danego artysty to ja już nie mam na to wpływu wywołuje takie zdjęcie jakie jest ).

1 komentarz: