poniedziałek, 16 stycznia 2023

Agnieszka Mrozińska

 

Kiedy wczoraj wróciłam do domu miałam w skrzynce autograf od aktorki Pani Agnieszki Mrozińskiej znanej wam z roli Marioli Kłos w serialu ,, Barwy szczęścia ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam dwa zdjęcia do podpisu. Poza podpisanymi zdjęciami Pani Agnieszka napisała mi przemiły list. Na autograf czekałam prawie 3 tygodnie. Wysłałam pod ten adres : 

 




 

 Agnieszka Mrozińska 

ul. Ordona 7B/80

01-237 Warszawa 

P.S Nie wiem czy to jest adres prywatny Pani Agnieszki ale taki adres mi podała Pani Agnieszka jak się jej pytałam na instagramie  pod jaki adres mogę wysłać do niej prośbę o autograf.

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/01/1225-martyna-wojciechowska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba adres prywatny, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń