czwartek, 19 stycznia 2023

Adam Woronowicz

 

 Po ponad roku dziś przyszedł do mnie autograf od aktora Pana Adama Woronowicza znanego wam z roli księdza Jerzego Popiełuszko w filmie ,, Popiełuszko wolność jest w nas " , czy z roli Staszka w filmie ,, Mayday " na którym  byłam, czy z serialu ,, Diagnoza "  ( teraz wszedł do kina film ,, Ślub doskonały " z udziałem Pana Adama).  Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia do podpisu i Pan Adam mi wysłał podpisane zdjęcia w dwóch moich kopertach zwrotnych i odesłał mi listy które do niego napisałam. Pierwszy list do Pana Adama napisałam w październiku 2021 i jak nie dostałam po prawie roku autografu to wysłałam do Pana Adama po raz drugi prośbę o autograf w sierpniu 2022. Do Pana Adama Woronowicza wysyłałam prośbę o autograf na adres prywatny.Dzisiejszy autograf od Pana Adama Woronowicza jest moim 1302 autografem więc przekroczyłam liczbę 1300.

 





 

 

1 komentarz: