niedziela, 27 sierpnia 2023

Wczorajszy pokaz mody w Golinie

 

Wczoraj odbył się pokaz mody w Golinie koło Jarocina na rzecz domu dziecka w Górze. Spotkałam się o to z takimi osobami publicznymi z którymi mam zdjęcia i autografy : 

 


















 

Artur Dziurman ( moje trzecie spotkanie z nim  )znany wam jest z roli Leszka w Klanie, czy z serialu ,, Papiery na szczęście ", oraz z serialu ,, Pasjonaci ".

Arkadiusz Janiczek ( moje pierwsze spotkanie z nim ) znany wam jest z takich ról jak : policjant Rudy w serialu ,, Złotopolscy". Pan Arkadiusz grał w serialu ,, Stulecie winnych " , a obecnie gra w serialu ,, Leśniczówka ".

Olga Bończyk ( moje drugie spotkanie z nią ) znana wam jest z roli Edyty Kuszyńskiej w serialu ,, Na dobre i na złe ", Sylwii Paszkowskiej w serialu ,, Barwy szczęścia " , czy Izabeli w serialu ,, Pierwsza miłość "

Krzysztof Antkowiak ( moje pierwsze spotkanie z nim ) to piosenkarz i aktor który zaśpiewał swój wielki przebój ,, zakazany owoc " i ,, pada śnieg " z Edytą Górniak. Pan Krzysztof Antkowiak wystąpił w programie ,, Twoja Twarz Brzmi znajomo " i wystąpił w serialu ,, Barwy szczęścia " jako bezdomny Wolan który był piosenkarzem. 

Patrycja Hurlak ( moje pierwsze spotkanie z nią ) znana jest z serialu ,, Klan " i ,, Blondynka "

Marek Siudym (moje drugie spotkanie z nim ) znany wam jest z takich ról jak : Biernacki w ,, Złotopolscy ", Anatol Koszyk w ,, Barwy szczęścia ", Edward w ,, Pierwsza miłość ", ojciec Lulu w serialu ,,Lulu " , czy z serialu ,, Papiery na szczęście ". 


Pokaz mody był cudowny.

3 komentarze:

  1. Mnóstwo ciekawych spotkań i autografów. Na pewno było bardzo przyjemnie i emocjonująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby Pani wiedziała że było bardzo przyjemnie i emocjonująco. Miłej niedzieli I udanego tygodnia Pani życzę.

      Usuń