poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Co jest z wami ?

 

Od zeszłego tygodnia miałam duże powodzenie wśród autografów które zdobyłam przez cztery dni zeszłego tygodnia i tylko miałam jeden komentarz miałam wczoraj pod wczorajszym postem związanym z moim sobotnim  spotkaniem z Panią Majką Jeżowską. Bloga nie prowadzę dla siebie ale dla was. Prowadzenie bloga o moich autografach które udaje mi się zdobyć jest dla mnie pokazaniem wam kto wysyła fanom autografy, i kto był chętny podpisać mi autograf gdy spotkałam się z kimś podczas jego spektaklu /koncertu/kabaretu, doceńcie to i jeśli jesteście na swoich blogach napiszcie komentarz bo wtedy nie wiem kto zagląda na mojego bloga , ja staram się wam pisać komentarze na blogach by zostawić ślad że interesuje mnie od kogo udało wam się zdobyć autograf.

2 komentarze: