piątek, 4 sierpnia 2023

Nie mogę się doczekać

 

Za cztery tygodnie zacznie się wrzesień i mam nadzieję że kiedy nadejdzie wrzesień zaczną do mnie przychodzić autografy bo odkąd zaczęły się wakacje to miałam tylko jeden autograf w skrzynce od Pana Krzysztofa Cwynara , i myślę że do końca wakacji będę miała pustki w skrzynce tym bardziej że od 1 lipca mieszkam już w innym mieście i moje autografy ze starego miejsca zamieszkania na nowe miejsce zamieszkania będą do mnie przychodził , przed przeprowadzką wypełniałam formalności na poczcie by poczta kierowała do mnie pocztę z poprzedniego miejsca zamieszkania na nowe i to będzie trwało przez rok dlatego że 30 czerwca tego roku to wypełniłam i przenoszenie poczty ze starego miejsca zamieszkania na nowe trwa rok . Natomiast 12 sierpnia będę miała kilka autografów bo 12 sierpnia wybieram się na śremski festiwal gwiazd w mieście Śrem który dzieje się od sierpnia 2021 roku, i jeszcze we wrześniu będę na trzech koncertach : 2 września będę na koncercie Extazy , 3 września będę na koncercie Golec Orkiestra , a 16 września będę na koncercie Kasi Kowalskiej. Więc mam nadzieję że będę miała autografy z tych czterech wydarzeń kulturalnych.  A u was jak ze zbieraniem autografów ? Wysyłacie coś ? Dostajecie coś osobiście lub listownie ? Mimo mojej przeprowadzki mam nadal wysyłać do artystów prośby o autograf, jeśli przyjdzie mi ktoś do głowy to na pewno wezmę się za pisanie listów o autografy. Udanych wakacji i miłego weekendu wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz