wtorek, 8 sierpnia 2023

Hanna Kochańska

 

Po czterech latach przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Hanny Kochańskiej znanej wam z roli Izy z serialu ,, Plebania " co potem była żoną Zenona Walencika. Obecnie Panią Hannę można oglądać w roli Anki w serialu ,, Lombard życie pod zastaw ". Pani Hannie dołączyłam zdjęcia które miałam zrobione na festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach gdzie spotkałam Panią Hannę w latach 2016-2018 trzykrotnie spotkałam Panią Hannę . Pani Hanna dołączyła też zdjęcie na czerwonym tle  od siebie. Autografy od Pani Hanny odebrałam w paczkomacie bo mi ona wysłała je do paczkomatu tak mi napisała na instagramie. W dniu dzisiejszym przekroczyłam liczbę 1400 i w dniu dzisiejszym mam 1402 autografy. Do Pani Hanny Kochańskiej możecie wysłać prośbę o autograf do produkcji serialu ,, Lommbard życie pod zastaw " oto adres  ( dla upewnienia sprawdzcie czy się adres nie zmienił bo do produkcji serialu ,, Lombard życie pod zastaw " wysłałam list trzy lata temu do Jakuba Świderskiego który gra policjanta ). 










STUDIO A

02-593 Warszawa

ul. Biały Kamień 5 ( dla H.Kochańskiej )

 

1 komentarz: