czwartek, 31 sierpnia 2023

Elżbieta Zającówna

 

W ostatni dzień sierpnia przyszedł do mnie autograf od aktorki Elżbiety Zającównej której popularność przyniosła jej rola Hanki Trzebuchowskiej w serialu ,, Matki żony i kochanki " czy rola Natalii w filmie ,, Vabank " i ,, Vabank 2 czyli riposta ". Pani Elżbieta zagrała jeszcze w takich produkcjach jak : ,, Seksmisja ", ,, VIP ", ,, Nadzór", ,, Doręczyciel ". W latach 90 Pani Elżbieta śpiewała w Galach piosenek biesiadnych pod dyrekcją Pana Zbigniewa Górnego , oraz prowadziła też program ,, Sekrety rodzinne " w telewizji Polsat. Po raz drugi mam autogaf od Pani Elżbiety ponieważ ten co dziś otrzymałam wysłałam go w początkach mojej pasji autografowej i wysłalam go chyba go jakiegoś teatru i nie dostałam od Pani Elżbiety autografu, że dopiero w 2017 roku wysłałam do Pani Elżbiety drugi raz prośbę o autograf na adres prywatny i z adresu prywatnego dostałam szybciej. Więc jeśli chcecie wysłać prośbę o autograf do Pani Elżbiety to radzę wam wysłać na jej adres prywatny . Wielka szkoda że Pani Elżbieta już nie występuje w filmach i w serialach . 




3 komentarze:

  1. Wspaniała w "Vabanku", a to był jej debiut kinowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wspaniale Pani Elżbieta zagrała w ,,Vabank " wielka szkoda że od wielu lat Pani Elżbieta nie występuje w filmach , serialach, teatrze i teatrze tv.

      Usuń