poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Katarzyna Polewany

 

Wczoraj wieczorem na instagramie  Katarzyna Polewany przesłała mi swój autograf z dedykacją. Pani Katarzyna znana jest z programu ,, Twoja Twarz Brzmi znajomo " w którym wystąpiła jakiś czas temu w tym programie wspaniale wcieliła się w Urszulę Dudziak i Ralpha Kamińskiego. Dwa dni temu miałam być na występie Pani Katarzyny Polewany w Jarocinie z którego ona pochodzi i w którym ja mieszkam od miesiąca ale niestety nie dałam rady przyjść bo ja miałam gości , i ja potem byłam w gościach , a potem zaczął padać deszcz. Żeby nie mieć wyrzutów sumienia że nie dałam rady uczestniczyć w jej koncercie napisałam prośbę do Pani Katarzyny na instagramie czy by nie przesłała autografu i mi przesłala go na instagramie z dedykacją. Z Panią Katarzyną miałam dogadane że jak miałam przyjść na jej występ dwa dni temu na którym wystąpiła w ramach akcji charytatywnej dla Blanki , to dogadałam się z nią  że mi po swoim koncercie podpiszę autograf no i niestety ja się nie pojawiłam więc autograf udało mi się załatwić poprzez instagrama. W dniu wczorajszym mam 1398 autografów i brakuje mi dwóch autografów do 1400. 




1 komentarz: