czwartek, 7 października 2021

Stanisława Celińska

 

Wczoraj 6 października 2021 w moim mieście odbył się koncert wspaniałej aktorki i wokalistki Pani Stanisławy Celińskiej którą obecnie można oglądać w serialu ,, Barwy szczęścia " gdzie gra Amelię Pająk matkę Bruna żonę Tomasza. Pani Stanisława wystąpiła w takich produkcjach filmowych i serialowych jak : ,, Nie ma róży bez ognia " , ,, Alternatywy 4 " , ,, Noce i dnie ", ,, Samo życie ", ,, Mamuśki ", ,, Fuks ", ,, Galimatias czyli kogel mogel 2 ". Obecnie Pani Stanisława śpiewa i koncertuje . Pani Stanisława podpisała mi dwie swoje płyty ,, Jesienna " i ,, Domofon " które posiadam , Pani Stanisława podpisała mi trzy zdjęcia z drugiego koncertu na który się wybrałam 15 listopada 2019 roku . Pani Stanisława Celińska jest bardzo pogodną, serdeczną, optymistyczną osobą, kochającą świat i ludzi i Pani Stanisława rozpoznała mnie z jej dwóch koncertów na których byłam i z moich wpisów na Faceboku na jej fanclubie Stanisława Celińska doskonała . Po raz drugi Pani Stanisława mnie rozpoznała po swoim koncercie i poraz trzeci to było wspaniałe spotkanie z Panią Stanisławą . Oby więcej takich artystów jak Pani Stanisława Celińska i Pani Teresa Lipowska - która po swoim spotkaniu autorskim powiedziała mi że jestem cudowna i powiedziała do mnie córcia. Takie spotkania i tacy ludzie jak te dwie aktorki to dla mnie wielka radość, wielkie szczęście i chciałabym żeby było więcej ludzi takich jak Pani Stanisława Celińska i Pani Teresa Lipowska bo im więcej takich dobrych , życzliwych ludzi tym świat jest piękniejszy. 











 

2 komentarze:

  1. Przyjemnie czyta się takie opowieści. Pani Celińska zyskała w Tobie oddaną fankę. Gratuluję spotkania z aktorką i zdobytych podpisów.

    OdpowiedzUsuń