czwartek, 7 października 2021

Mariusz Wawrzyńczyk

 

Wczoraj przyszedł do mnie drogą listowną autograf i płyta z autografem od wokalisty Pana Mariusza Wawrzyńczyka który w 2010 roku wystąpił w programie ,, Szansa na sukces " (za czasów prowadzenia prowadzenia przez Pana Wojciecha Manna ) w odcinku gdzie gościł Pan Zbigniew Wodecki i Pan Mariusz w tym programie zaśpiewał piosenkę ,, Lubię wracać tam gdzie byłem ". Autograf i płytę z autografem załatwiłam sobie poprzez Facebooka ponieważ w zeszłym tygodniu 1 października był dzień muzyki i Pan Mariusz w swoim poście zadał pytanie kto chce płytę i autograf więc się zgłosiłam jako osoba zbierająca autografy i jako miłośniczka muzyki. Pan Mariusz napisał mi list z podziękowaniami, bardzo się cieszy z moich komentarzy i lików które mu daje i piszę. Życzę wam miłego weekendu.






 

2 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/10/1021-mariusz-kalaga.html

    OdpowiedzUsuń