piątek, 29 października 2021

Michał Grudziński

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od Pana Michała Grudzińskiego znanego wam z roli ojca Natalii Boskiej w serialu ,, Rodzinka.pl " , oraz z roli Andrzeja Stankiewicza ojca Zosi Stankiewicz - Burskiej i Małgorzaty Donovan w serialu ,, Na dobre i na złe " , oraz z ról epizodycznych w serialu ,, Świat według Kiepskich " . Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Michała do podpisu. Na autograf czekałam około dwóch tygodni bo wysyłałam do Pana Michała dwa tygodnie temu prośbę o zdjęcie z autografem. Wysłałam pod ten adres : 





TEATR NOWY IM. TADEUSZA ŁOMNICKIEGO W POZNANIU

ul. J.H. Dąbrowskiego 5
60-838 Poznań (  dla M. Grudzińskiego )



2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/10/1027-magorzata-niemirska.html

    OdpowiedzUsuń