piątek, 15 października 2021

Kinga Preis

 

Po wielu wielu latach przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Kingi Preis której popularność przyniosła jej rola gospodyni Natalii Borowik w serialu ,, Ojciec Mateusz ". Pani Kinga znana jest z takich produkcji jak " ,, Pokój 107 ", ,, Stulecie winnych " , ,, Statyści ". Byłam mocno zaskoczona że przyszedł do mnie autograf od Pani Kingi ponieważ ja do niej wysłałam prośbę o autograf gdy zaczynałam zbierać autografy osobiście i listownie na poważnie od 2012 roku , kompletnie zapomniałam że do Pani Kingi wysyłałam prośbę  o autograf. Nie umieszczę adresu ponieważ nie pamiętam gdzie wysyłałam prośbę do Pani Kingi i nie wiadomo czy po tylu latach adres byłby aktualny, poszukajcie sami namiaru na Panią Kingę. Miłego weekendu wam życzę. 

 


 

 

3 komentarze:

  1. Gratuluję! Utalentowana aktorka, doceniana przez widzów i krytyków filmowych, wielokrotnie nagradzana na festiwalach filmowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kinga chyba odpisuje na listy z adresu L*Gwiazdy - gratuluje autografu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja również wczoraj otrzymałam autograf od Pani Kingi :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/10/1023-lanberry.html

    OdpowiedzUsuń