środa, 6 października 2021

Bożena Stachura

 

 

Dziś przyszedł autograf od aktorki Pani Bożeny Stachury której popularność przyniosła jej rola Grażyny Raczyńskiej - Łagody pierwszej miłości Marka Mostowiaka w serialu ,, M jak miłość ". Pani Bożena grała w takich produkcjach filmowych i serialowych jak : ,, Miodowe lata " jako Pani Filipczak, ,, Jak pies z kotem "jako  Beata żona Janusza, ,, Chopin pragnienie miłości " jako dorosła Solarge . Obecnie można Panią Bożenę oglądać w serialu ,, Barwy szczęścia " gdzie gra Urszulę matkę Julity. Bardzo długo szukałam namiaru do Pani Bożeny bo w teatrach w których pracowała nie przekazywano jej mojego listu więc napisałam do niej na adres prywatny który jest łatwy do znalezienia. Pani Bożena dołączyła serwetkę ponieważ podpisała mi autografy markerem który się rozmazał podpis, serwetkę zachowałam na pamiątkę.Dzisiejsze dwa autografy wychodzą że mam 1100 autografów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz