środa, 17 kwietnia 2024

Po raz kolejny brak autografów

 

Czy przez okres po wielkanocny i przez okres związany z dogrywką wyborczą macie pustki w skrzynkach i nie macie autografów w skrzynce ? Bo ja już trzeci tydzień w tym miesiącu jestem stratna i nie mam żadnego autografu w skrzynce jedynym poza Panią Kariną Kunkiewicz która przysłała mi 4 kwietnia. Jak tak dalej pójdzie z tym brakiem autografów w skrzynce to będę czuła się jak bankrutka bo z osobistych zbiorów autografów mam zyski , a z listownego zbierania mam straty a od końca grudnia 2023 do kwietnia wysłałam ponad 50 autografów i co nie wiele z tego przyszło. Jedynie to 23 kwietnia wybieram się na spotkanie z Katarzyną Stoparczyk,  25 kwietnia wybieram się na spektakl ,, Recepta na szczęście " , a 2 maja ( dzień moich urodzin) wybieram się na koncert Dawida Kwiatkowskiego więc dzięki mojemu udziałowi w tych trzech wydarzeniach kulturalnych wzbogacę się o kilka autografów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz