czwartek, 4 kwietnia 2024

Karina Kunkiewicz

 

Wielkanoc Wielkanoc i po Wielkanocy a razem po Wielkanocy dziś na początku tego miesiąca przyszedł do mnie autograf od Kariny Kunkiewicz która znana wam jest z roli nauczycielki Iwony Daniluk w serialu ,, Samo życie " , czy z roli doktor Edyty Przybysz w serialu ,, Klan " ( jakiś czas temu Pani Karina zagrała  w serialu ,, Klan " oszustkę Danutę co handlowała kryptowalutami ). Pani Karina wystąpiła w reklamie lekarstwa o zespole niespokojnych nóg. Obecnie Pani Karina już nie jest aktorką jest deweloperką. Poza kopertą zwrotną dołączyłam dwa zdjęcia Pani Kariny by mi podpisała, i Pani Karina napisała mi też list na pocztówce. Na autograf od Pani Kariny czekałam ponad miesiąc . Prośbę o autograf do Pani Kariny wysłałam pod ten adres : 







Karina Kunkiewicz
Sawicki Nieruchomości
Emilii Plater 10 / 11 00-669 Warszawa

3 komentarze:

  1. Bardzo miła odpowiedź i jeszcze na takiej pięknej kartce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/04/1280-marta-ormaniec.html

    OdpowiedzUsuń