czwartek, 18 kwietnia 2024

Marcin Janos Krawczyk

 

Od mojego poprzedniego autografu nie miałam nic przez dwa tygodnie do dnia dzisiejszego. Dziś przyszedł do mnie autograf od Marcina Janosa Krawczyka znanego wam z roli księdza Antka w serialu ,, Plebania ". Pan Marcin znany jest z takcich seriali jak : ,, Świat według Kiepskich " gdzie zagrał Kena, czy w serialu ,, Klan " zagrał sąsiada Beaty i Jacka co był później z Barbarą Milecką. Poza kopertą zwrotną dołączyłam jedno zdjęcie Pana Marcina od siebie. Na autograf od Pana Marcina czekałam siedem miesięcy mimo że zdjęcie mi podpisał w styczniu. Prośbę o autograf do Pana Marcina wysłałam pod ten adres : 

 



 


Agencja Aktorska Gaża

ul. Chełmska 21 budynek 3 pokój 101
00-724 Warszawa ( dla M.Janosa Krawczyka)

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/04/1282-maciej-radel.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gaża to jedna z nielicznych agencji, która przekazuje listy swoim podopiecznym. Z innymi bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń