piątek, 12 kwietnia 2024

Brak autografów w skrzynce

 

Zaraz po świętach Wielkanocnych i po wyborach miałam tylko jeden autograf w skrzynce od Pani Kariny Kunkiewicz i od tego czasu mam pustki w skrzynce tylko dlatego że ludzie teraz żyją dogrywką wyborczą i tym że niedługo będzie majówka. Rozumiem że w marcu miałam mało autografów bo w marcu był czas przedwielkanocny i okres przed wyborczy,  ale święta  wielkanocne i wybory  się skończyły jedynie jest tylko dogrywka w wyborach. Jak tak dalej pójdzie to prędzej jak się skończy majowy weekend będę miała autografy w skrzynce, a jak będą wakacje to też nie będę miała autografów w skrzynce a ja od grudnia do kwietnia sporo listów wysłałam i gdzie są do mnie odesłane ?!

2 komentarze:

  1. Niektórzy odpisują szybko, na autografy innych osób trzeba poczekać, niekiedy bardzo długo. A inni w ogóle nie odpiszą. To hobby jest loterią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo niektórzy może wysylaja listy aż maja ich duzo i ta wielka ilość wysyłają.

      Usuń