czwartek, 29 czerwca 2023

Zawieszenie bloga do konca wakacji

 

Pragnę was poinformować ze w dniu dzisiejszym zawieszam bloga do końca wakacji z powodu braku autografów ktore zdobywałam droga listowna, czy z powodu rzadkiego uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych. Niestety zaczęły się wakacje I nie sądzę by do końca sierpnia może nawet do końca września miała autografy ( 12 sierpnia będę na sremskim festiwalu gwiazd,  a na początku września będę na koncercie extazy i golec orkiestra więc jest szansa że dzięki tym uczestnictwom w tych trzech wydarzeniach kulturalnych będę miała autografy). Jutro czeka mnie wielka rewolucje zyciowa przeprowadzka i z powodu przeprowadzki myślę że poczta autografowa będzie przychodziła na nowy adres dopiero we wrześniu. Mam nadzieję że tak się stanie że moje autografy które będą przychodzić listownie przyjdą na nowy adres bardzo na to liczę. A u was jak idzie zbieranie autografów osobiscie lub listownie ? 


P.s w piątek byłam na koncercie Bajmu ale po koncercie Beata Kozidrak nie wychodziła do fanów , nie podpisywa autografów ,nie robiła zdjęć. Wielka szkoda bo wzięłam ze sobą książkę Beaty Kozidrak I dwie płyty by mi podpisała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz