sobota, 3 czerwca 2023

Maciej i Mateusz Damięccy

 

Wczoraj wróciłam z sanatorium i pod moją dwutygodniową nieobecność przyszedł do mnie autograf od Macieja i Mateusza Damięckiego . Bardzo lubię tych dwóch aktorów. Pan Maciej znany jest wam z takich produkcji jak : ,, Stawka większa niż życie " gdzie grał Eryka Gettinga, ,, M jak miłość " gdzie gra księdza proboszcza, ,, Pensjonat pod różą " gdzie grał księdza proboszcza, ,, Bulionerzy " gdzie grał Bogusia przyjaciela Piotra Nowika. Do Pana Macieja i Pana Mateusza Damięckiego wysłałam prośbę o autograf na adres prywatny.

 

 







 

3 komentarze:

  1. Gratuluję, ja mam od Mateusza Damięckiego. A dzisiaj zapraszam do mnie kolejny nowa zdobycz https://autografy-andzi.blogspot.com/2023/06/przemysaw-saleta.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Utalentowana rodzina ci Damięccy!

    OdpowiedzUsuń