środa, 14 czerwca 2023

Brak nowych autografow

 

Od zeszłego tygodnia nie mam żadnych autografów w skrzynce wy też macie brak autografów w skrzynce czy coś do was przychodzi? Bardzo zależy mi na tym by do końca czerwca mieć autografy w skrzynce dlatego że od 1 lipca zmieniam adres zamieszkania i nie będę mieszkać tam gdzie jeszcze mieszkam do końca czerwca. Jeśli zmienię adres zamieszkania i powiadomię pocztę o zmianie  adresu to na pewno autografy na nowe miejsce zamieszkania zaczną przychodzić od września bo w lipcu i sierpniu są wakacje i w czasie wakacji nie mam zbyt wiele autografów albo wcale ich nie mam . Jedynym moim wybawieniem jest to że 23 czerwca będę na koncercie Beaty Kozidrak i Bajmu w Jarocinie i kibicujcie mi zebym po koncercie Bajmu dostała od Pani Beaty Kozidrak autograf na jej książce I na dwóch płytach. Natomiast 12 sierpnia będę na Sremskim festiwalu gwiazd ( Śrem woj Wielkopolskie) które jest organizowane od sierpnia 2021 roku , i jeśli nie będę miała autografów w skrzynce to moim wybawieniem jest to że jak będę na koncercie Bajmu mogę mieć autograf I w trakcie sremskiego festiwalu gwiazd. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz