niedziela, 20 listopada 2022

Zdjęcie z Panem Wojciechem Sikorą

 

Ponad dwa miesiące temu na dniach mojego miasta spotkałam aktora Pana Wojciecha Sikorę który był na dniach mojego miasta, moja znajoma podeszła do Pana Wojciecha by zrobić sobie z nim zdjęcie to i ja chciałam mimo że od razu nie skojarzyłam tego aktora, ale dziś się dowiedziałam jak się nazywa ten aktor z którym mam zdjęcie to postanowiłam że dodam moje zdjęcie z Panem Wojciechem na blogu. Nie mam autografu od Pana Wojciecha bo nie byłam przygotowana że Pan Wojciech będzie w moim mieście i tylko mam z nim zdjęcie. Zdjęcie z Panem Wojciechem Sikorą  mam zrobione po koncercie Pana Stefano Terrazino. Pan Wojciech Sikora zagrał Kajtka chłopaka Mani w serialu ,, Przepis na życie " kojarzyłam że była ta  postać w tym serialu  ale nie wiedziałam jak się nazywa który grał Kajtka no a teraz wiem.




 

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/11/1212-tomasz-kammel.html

    OdpowiedzUsuń