niedziela, 20 listopada 2022

Marcin Siegieńczuk

 

Dziś wróciłam do domu i pod moją czterodniową nieobecność przyszedł do mnie autograf od wokalisty disco polo Pana Marcina Siegieńczuka który przez wiele lat był wokalistą zespołu Toples z którym wylansował takie piosenki jak : ,, Ciało do ciała ", ,, Sąsiadka ", ,, Na sercu rany ", ,, Gdzie strona tam żona ", ,, Hej dobry DJ".Pan Marcin jako solowy wokalista wylansował takie piosenki jak : ,, Kiedyś to było ", ,, Martini z lodem " , ,, Sąsiadka z boku ", ,, Tak się bawi szlachta". Ponad 3 miesiące czekałam na to by Pan Marcin przesłał mi swoje zdjęcie z autografem. Zdjęcie z tłem telewizji Polo tv dołączyłam do Pana Marcina, a te dwa zdjęcia które podpisał Pan Marcin dołączył od siebie. Do Pana Marcina prośbę o autograf wysłałam na jego prywatny adres.

 




 



 

2 komentarze: