piątek, 4 listopada 2022

Autograf Stanisława Soyki na plakacie + plakat kalendarzowy Teresy Werner jeszcze na ten rok

 

Wczoraj byłam na koncercie Pana Stanisława  Soyki i niestety po koncercie nie wychodził do fanów robić zdjęć ani podpisywać autografów, gdy wychodziłam Pani z organizacji koncertu powiedziała mi że mam się dziś zgłosić po autograf Pana Stanisława Soyki na plakacie który podpisał ze swoją orkiestrą. Dostałam też plakat kalendarzowy Pani Teresy Werner jeszcze na ten rok co mnie bardzo rozbawiło bo ten rok który jeszcze jest pomału się kończy.Bardzo się cieszę że placówka w której są wydarzenia kulturalne wspiera moją pasję autografową i stara mi się załatwić autograf od danego artysty.





 

 

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/11/1208-agnieszka-dygant.html

    OdpowiedzUsuń