piątek, 29 kwietnia 2022

Sławomira Łozińska

 

Od 4 kwietnia do dnia wczorajszego nie miałam żadnego autografu aż nagle przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Sławomiry Łozińskiej której popularność przyniosła jej rola Bronki w serialu ,, Daleko od szosy " co wypłuwała z Leszkiem ( Krzysztof Stroiński) pestki , oraz Pani Sławomirze popularność przyniosła jej rola dziennikarki Joanny Racewicz w kultowej pierwszej telenoweli ,, W labiryncie ", od 15 lat czyli od 2007 roku  Panią Sławomirę można oglądać w serialu ,, Barwy szczęścia " gdzie gra Barbarę Jakubik -Grzelak. To już trzeci autograf Pani Sławomiry zdobyty drogą listowną. Zdjęcie które mam z Panią Sławomirą jest z festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach z 2018 roku. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia do podpisu. Wydaję mi się że wysłałam do Pani Sławomiry prośbę o autograf pod ten adres : 






Teatr Narodowy

pl. Teatralny 3

00–077 Warszawa ( dla S.Łozińskiej)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz