piątek, 29 kwietnia 2022

Dawno mnie tu nie było

 

Dawno mnie tu nie było , bardzo bym chciała częściej pisać wam o moich zdobyczach autografowych ale nie dzieję się to często bo od 4 kwietnia do wczoraj listonosz nie wrzucał do mojej skrzynki żadnych autografów, w moim mieście nic się nie działo jeśli chodzi o wydarzenia kulturalne jeśli się działo to ja nie uczestniczyłam ale miałam załatwiony autograf. 3 maja wybieram się po raz czwarty na koncert Pani Stanisławy Celińskiej kibicujcie mi żebym miała jej autograf na zdjęciu które z nią mam z 6 pażdziernika 2021 roku . Myślę że po 8 maja powinnam mieć w skrzynce na pewno nie będzie to po 3 maja dlatego że w dniach 4-6 maja będą luki bo to będzie : 4 maj to środa, 5 maj to czwartek , a 6 maj to piątek więc myślę że artyści zrobią sobie tygodniową majówkę do 8 maja. Kiedy zaczynają się święta kalendarzowe i ludzie się do nich przygotowują jestem przygotowana że przed świętami kalendarzowymi i po świętach kalendarzowych mogę mieć braki w autografach taką sobie stworzyłam metodę kalendarza i radzę wam byście zastosowali tą metodę kalendarza którą zastosowałam od kilku lat. Życzę wam udanego długiego majowego weekendu.

 

1 komentarz:

  1. Daria trzymamy kciuki i czekamy na twój nowy wpis ;) POZDRAWIA kolega bloger Łukasz z Gadżetów na dobry dzień.

    OdpowiedzUsuń