poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Igor Kwiatkowski

 

Przedstawiam wam autograf od Pana Igora Kwiatkowskiego znany wam z kabaretu paranienormalni w którym występował do 2018 roku . Pan Igor w tym kabarecie wcielał się w postać Mariolki, Jacka Balcerzaka czy Kryspina. Bardzo mi brakuje Pana Igora w kabarecie Paranienormalni. Pan Igor znany wam jest z programu ,, Paranienormalni tonight " który prowadził z Panem Robertem Motyką i Panem Michałem Paszczykiem. Autograf załatwiła mi organizacja pałacu książęcego w moim mieście ponieważ wydarzenie kulturalne z Panem Igorem odbyło się 27 marca a mnie od 18 marca nie ma mnie w swoim mieście zamieszkania i wracam dopiero po Wielkanocy. Pałac książęcy przesłał mi wygląd załatwionego autografu dla mnie. Jak wrócę mam to odebrać. Ogromnie się cieszę z tego że posiadam podpis Pana Igora Kwiatkowskiego.



3 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/04/1053-bucket-guys.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję✌

    Super, że Twoja kolekcja ciągle się powiększa!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń