poniedziałek, 20 września 2021

Przemysław Sadowski

 

Poza autografem od Pani Renaty Pękul dziś przyszedł do mnie kolejny autograf od aktora Pana Przemysława Sadowskiego . Popularność przyniosła Panu Przemysławowi rola Kacpra Szpunara w serialu ,, Samo życie "i za rolę Kacpra bardzo lubię Pana Przemysława. Pan Przemysław grał w takich produkcjach jak : ,, Bulionerzy " jako Damian Berger, ,, Fala zbrodni ", ,, Pierwszy milion ", ,, Więzy krwi " , czy ,, Układ zamknięty ". Nie pamiętam kiedy wysyłałam prośbę o autograf do Pana Przemysława , i nie pamiętam na jaki adres wysłałam do tego aktora więc nie napisałam na blogu namiaru do Pana Przemysława ponieważ nie pamiętam gdzie wysłałam więc proszę mi to zapomnienie wybaczyć i spróbować poszukać namiaru. Poza kopertą zwrotną ze znaczkiem dołączyłam dwa zdjęcia do podpisania.




 

3 komentarze:

  1. Był świetny w "Fali zbrodni" i "Magdzie M.". Bardzo lubię tego aktora. Gratuluję podpisów! Też posiadam je w swojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Bardzo lubię Pana Przemka :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/09/1017-dawid-czuprynski.html

    OdpowiedzUsuń