piątek, 10 września 2021

Magdalena Smalara

 

Dziś przyszła do mnie niespodzianka od aktorki Pani Magdaleny Smalary której popularność przyniosła jej rola Kingi Gawor w serialu ,, Samo życie ". Pani Magdalena zagrała w takich produkcjach jak : ,, Przepis na życie " , ,, Pensjonat pod różą " , ,, Osiecka ". Nie prosiłam Pani Magdy o autograf bo mam od niej autograf lecz w poniedziałek wysłałam do Pani Smalary wiadomość na Facebooku że bardzo mi się podobał jej występ w Opolu gdzie zaśpiewała w niedzielę piosenkę Pani Renaty Przemyk ,, Babę zesłał Bóg " ( jako miłośniczka muzyki zwracam uwagę na wokal u aktorów ) i Pani Magda napisała mi że wyślę mi niespodziankę więc ją dziś dostałam.  Jeśli chcecie dostać autograf od Pani Magdaleny Smalary to podaje wam adres : 





Agencja Aktorska Bumerang 

 ul. Sueska 11,

Warszawa 02-761 ( dla M.Smalary)

 

4 komentarze:

  1. Bardzo miły gest sympatycznej aktorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda wspaniały gest Pani Magdaleny Smalary która jest bardzo sympatyczna. Zrobiła mi miłą niespodziankę kiedy jej napisałam na Facebooku o jej występie w Opolu ,a tu nagle mi piszę że mi zrobi niespodziankę. Wspaniały gest Pani Magdaleny Smalary.

      Usuń
  2. Super niespodzianka od aktorki :)
    Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/09/1014-lombard-zycie-pod-zastaw.html

    OdpowiedzUsuń