środa, 1 września 2021

Magdalena Kumorek

 

 

Dziś jest pierwszy września początek roku szkolnego ( ja już osiem lat temu skończyłam liceum ) , mamy początek roku szkolnego a ja mam w tym miesiącu po zakończeniu wakacji autograf od polskiej aktorki, mojej ulubionej aktorki Pani Magdaleny Kumorek której popularność przyniosła jej rola Agnieszki Augustynek -Dunin w serialu ,, Samo życie " w którym występowała w latach 2002-2004 to była główna rola Pani Magdy i w 2004 roku Pani Magda odeszła z tego serialu , drugą popularność przyniosła jej rola Anki Adamowicz w serialu ,, Przepis na życie " gdzie Pani Magda grała w latach 2011-2013. Pani Magdalena znana jest z takich produkcji jak : ,, Poranek kojota " , ,, Układ zamknięty ", ,, Słaba płeć ", ,, W rytmie serca " , ,, Osiecka " . Pani Magdalena jest też wspaniała wokalistką ( w 2014 roku Pani Magdalena Kumorek nagrała płytę ,, śmiercie " gdzie śpiewa wiersze Bolesława Leśmiana ). Od Pani Magdy dostałam dwie koperty zwrotne ponieważ w lipcu 2019 i w listopadzie 2019 wysłałam do Pani Magdy list z prośbą o autograf i koperta z lipca była zgubiona bo wysłałam to w okresie wakacji, więc wysłałam po raz drugi prośbę o autograf. Pani Magdalena dołączyła od siebie jedno zdjęcie na którym ma lekki nieład. Na autograf od Pani Magdy czekałam prawie 2 lata. To jest mój upragniony autograf .  Wysłałam pod ten adres : 

 












 Agencja Aktorska Gramy ! Agency & Management 

ul. Puławska 61 lok.506 

02-595 Warszawa ( dla M.Kumorek)

2 komentarze:

  1. Pani Magdalena Kumorek wręcz zasypała Cię autografami. Gratuluję! Bardzo lubię tę aktorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Chyba nie ma takiej osoby która nie lubiła Pani Magdy Kumorek .Pani Magda to utalentowana aktorka i wokalistka , wielka szkoda że tak mało występuje w filmach i w serialach i że tylko jedną płytę nagrała.

      Usuń