poniedziałek, 8 marca 2021

Joanna Kasperska

 

 

 Dziś jest dzień kobiet i dzisiejszego dnia przyszedł do mnie autograf od Pani Joanny Kasperskiej znanej wam z roli Ireny Gałązkowej w serialu ,, m jak miłość " która miała być matką zastępczą Hanki Mostowiak i Pani Joanna grala w początkowych odcinkach tego serialu w latach 2001-2002. Niespodziewałam się że Pani Joanna wyślę mi autograf , niespodziewałam się dlatego że ja kompletnie zapomniałam że do tej aktorki wysyłałam list z prośbą o autograf - wieki temu do niej wysłałam więc mi to wyleciało z głowy. Pani Joanna wysłała mi liścik na bileciku Bożoradzeniowym który mnie rozbawił bo niedługo ma być Wielkanoc a nie Boże Narodzenie więc tematycznie bilecik nie był dobrany. Wspaniała niespodzianka w formie autografu z okazji dnia kobiet ( w sumie to aktor powinnien mi wysłać autograf na dziś bo dziś dzień kobiet no ale kto może coś spóźnionego od jakiegoś aktora dostanę po dniu kobiet w tym tygodni u ? ) Nie  pamiętam dokładnie na jaki adres pisałam do Pani Joanny ale wydaję mi się że na adres jakieś agencji aktorskiej w której jest reprezentowana ale nie pamiętam jakiej. Wysłanie prośby o autograf do Pani Joanny było tak dawno że nie pamiętam. 







1 komentarz: