poniedziałek, 29 marca 2021

Jan Frycz

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktora Jana Frycza znanego wam z roli : Wiktora Osieckiego ojca Agnieszki Osieckiej w serialu ,, Osiecka ", Tomasza męża Judyty w filmie ,, Nigdy w życiu ", Roleckiego ojca Danki w filmie ,, Zenek ", Tokarskiego w serialu ,, Zaginiona ". Bardzo lubię Pana Jana odkąd zagrał Wiktora Osieckiego w serialu ,, Osiecka ". Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Jana do podpisu . Na autograf czekałam około 5 miesięcy . Bo Pan Jan na zdjęciu podpisał datę ostatni dzień października 2020 a dostałam autograf od Pana Jana dziś 29 marca. Wysłałam pod ten adres  : 

 



Teatr Narodowy 

pl. Teatralny 3

00-077 Warszawa ( dla J.Frycza)


 

 

3 komentarze:

  1. Dużo czasu panu Fryczowi zajęło dotarcie na pocztę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na mojego bloga https://autografy-andzi.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję, świetny dodatek do kolekcji 👍

    Zapraszam również do mnie, post z autografem Ewy Swobody.

    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2021/04/86-ewa-swoboda.html

    OdpowiedzUsuń