czwartek, 18 marca 2021

Anna Mrozowska

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Anny Mrozowskiej znanej wam z roli Renaty w serialu ,, Barwy szczęścia ". Pani Anna grała w  takich produkcjach jak " : ,, Ludzie i Bogowie " oraz ,, Ojciec Mateusz ". Od Pani Anny dostałam dwie koperty z podpisanymi zdjęciami i Pani Anna napisała do mnie list . W sierpniu zeszłego roku wysyłałam do Pani Anny i nic nie dostałam więc postanowiłam wysłać 1 marca kolejny list z prośbą o autograf i dopiero otrzymałam go za drugim razem. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie . Wysłałam pod ten adres : 





Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa ( dla A.Mrozowskiej )

 

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/03/967-marek-piekarczyk.html

    OdpowiedzUsuń