środa, 30 grudnia 2020

Sandra Staniszewska - Henrich

 

 

Święta święta i po świętach. Dziś w skrzynce znalazłam dwie koperty dla mnie z autografami. Przedstawię pierwszy autograf jest od aktorki Pani Sandry Staniszewskiej - Henrich znanej wam z roli Miriam w serialu ,, Barwy szczęścia ". Pani Sandra grała w takich produkcjach jak  : ,, M jak miłość ", ,, Ojciec Mateusz ", ,, Osiecka " i ,, Mayday ".  Z Panią Sandrą kontaktowałam się przez instagrama gdzie mogę do niej wysłać list z prośbą o autograf. Na jej autograf czekałam prawie dwa tygodnie. Wysłałam pod ten adres : 





Sandra Staniszewska - Henrich 

ul. Akademicka 17

65-240 Zielona Góra

P.S Adres który podałam nie jest adresem prywatnym , na ulicy Akademickiej 17 w Zielonej Górze jest tam gabinet ginekologiczny i stamtąd Pani Sandra odebrała mój list z prośbą o autograf.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz