środa, 30 grudnia 2020

Anna Gzyra

 

 

Poza autografem od Pani Sandry Staniszewskiej - Henrich przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Anny Gzyry która znana wam jest z roli Sylwii w serialu ,, M jak miłość ". Pani Anna grała w takich produkcjach jak : ,, Jutro idziemy do kina ", ,, Pensjonat pod różą " . Poza kopertą zwrotną dołączyłam trzy zdjęcia do podpisu. Na autograf czekałam ponad trzy miesiące. Wysłałam pod ten adres :

 



Agencja Aktorska Bumerang

ul. Sueska 11

02-761 Warszawa ( dla A.Gzyry)

 

Jutro ostatni dzień roku 2020 chce wam życzyć szczęśliwego nowego roku, oraz nowych autografów.

 

3 komentarze:

  1. Anna Gzyra chyba hurtowo odpowiadała na zaległą korespondencję, bo również otrzymałam odpowiedź od aktorki, choć pisałam na adres innej agencji aktorskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na autograf od Pani Anny Gzyry czekałam ponad 3 miesiące , wysyłałam do niej we wrześniu tego roku.

      Usuń
    2. dałam Pani bloga do obserwowanych, bardzo się cieszę że Pani dodała mój blog do obserwowanych. Próbowałam nagrać filmik by zachęcić innych blogerów by obserwowali mojego bloga ale filmiku nie można było odtworzyć. Proszę polecać mój blog bo warto.

      Usuń