poniedziałek, 14 grudnia 2020

Katarzyna Skolimowska



 

 Przedstawiam wam kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pani Katarzyny Skolimowskiej znanej wam z roli matki Leopolda Kwapisza z serialu ,, Klan ". Poza podpisanym autografem Pani Katarzyna napisała do mnie list. Na autograf czekałam 4 miesiące. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie do podpisania. Wysłałam pod ten adres : 


Triplan serial ,, Klan "
 ul. Wołodyjowskiego 64
02-764 Warszawa (dla K.Skolimowskiej)

 

 

 

 

 

 

 

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję, świetny podpis i dodatek do kolekcji.

    Zapraszam również do mnie na nowy post z podpisem rewelacji obecnego sezonu PŚ w skokach narciarskich

    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2020/12/80-halvor-enger-granerud.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyna Skolimowska debiutowała w serialu "Janosik". Gratuluję ciekawego podpisu! Jeśli to nie byłby problem, to proszę o dodanie mojego bloga z autografami: https://moja-kolekcja-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń