piątek, 19 maja 2023

Nie będę aktywna na blogu do 3 czerwca

 

Od 21 maja do 3 czerwca nie będę aktywna na blogu ponieważ w tym dniach jadę do sanatorium do Lądka Zdroju i niestety od 22 maja do 2 czerwca nie będę w tych dniach nie będę sprawdzać czy w mojej skrzynce są autografy, dopiero 3 czerwca wrócę do domu i wtedy zobaczę czy w mojej skrzynce pocztowej były autografy pod moją dwutygodniową nieobecność. Jeśli 3 czerwca wyciągnę autografy które przyszłyby do mnie pod moją nieobecność to 4 lub 5 czerwca umieszczę autografy które wyciągnęłam ze swojej skrzynki który by do mnie przyszły pod moją nieobecność. A tak to w tym tygodniu nie miałam żadnych autografów w skrzynce.  Życzę wam miłego weekendu.

1 komentarz:

  1. Miłego wypoczynku i zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/05/1239-dorota-ukasiewicz-kwietniewska.html

    OdpowiedzUsuń