niedziela, 7 maja 2023

Krzysztof Cugowski

 

29 kwietnia byłam na koncercie Krzysztofa Cugowskiego w Jarocinie. Po koncercie Pan Krzysztof podpisał mi tylko autograf na zdjęciu ( które z nim mam zrobione w Międzyzdrojach w 2018 roku po jego koncercie bo na festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach w 2018 Pan Krzysztof Cugowski odcisnął swoją dłoń ), i podpisał mi płyty. Z Panem Krzysztofem nie mam zdjęcia bo był zmęczony podpisał mi tylko płyty, i z jedną Panią zrobił sobie zdjęcie. Ale ważne że Pan Krzysztof podpisał mi płyty i zdjęcie które z nim mam.





4 komentarze:

  1. Autografy na płytach są wspaniałą pamiątką. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, często po koncertach artyści są naprawdę zmęczeni. Im większy koncert tym trudniej o autograf. Widzowie czasami zapominają, że gwiazdy też są tylko ludźmi. Swego czasu będąc na koncercie Al Bano i Rominy Power musiałem się obejść smakiem, bo choć z reguły podpisywali autografy to przy widowni liczącej 4 tysiące i koncercie zakończonym po 21:00 po prostu nie było już szans. Zrekompensowałem to sobie kupując na aukcji charytatywnej autobiografię z autografem :).
    W każdym razie wielkie gratulacje, bo autograf na wspólnym zdjęciu to coś rewelacyjnego.

    OdpowiedzUsuń