piątek, 2 czerwca 2023

Mniejsza aktywnosc na blogu

 

Od 1 lipca zmieniam miejsce zamieszkania na stałe i niestety jeśli będą przychodziły do mnie autografy to będę musiała czekać aż poczta skieruje moje koperty zwrotne z podpisanymi autografami na mój nowy adres a to może potrwać,  myślę że w czasie wakacji nie będę miała autografów bo od dwóch lat tak mam że w wakacje miałam tylko jeden lub trzy autografy. Myślę że  do końca wakacji sprawy ze zmianą adresu by autografy przychodziły na nowy adres zostaną załatwione i od września będę mogła wysyłać nowe prośby o autograf. 


P.S Czy ktoś z was zmieniał adres zamieszkania? Jeśli tak to ile dni musieliście czekać na to az poczta przekieruje wam koperty zwrotne z autografami na nowy adres ? Mam wiele autografów nie przysłanych i jeśli one nie przyjdą do końca czerwca to nie wiem ile dni mam czekać by poczta mi przekierowała na nowy adres. Odpowiedzcie na moje pytanie . Miłego weekendu wam życzę. 

1 komentarz:

  1. Rozumiem :) A nie możesz jakiś innych postów wrzucać na bloga - bo jak wiadomo jak się nic nie dzieje na blogu to niestety ludzie o nim zapominają. Ja np. przez okres covida gdzie nie przychodziły nowe przesyłki/paczki tzw. grup autografów - które się fajnie przyjęły.

    OdpowiedzUsuń